Propagační předměty

Benefity:

Krekom 3Daction poskytuje v rámci 3Dkomunikace kompletní agenturní služby včetně velkoobchodních.

Exkluzivní nebo autorizované zastoupení několik desítek zahraničních výrobců na českém a slovenském trhu: Rausch, Artzner, Fossiere, Monbana, DV France, Adam Schmidt, Le dolcezze di Nanni, Chelson Manufacturing Limited HK, H.N. Handicrafts India, Starwood Manufactoring Philippines, Rainbow Package Industrial HK.

Vlastní zástupce v Číně (přímý import z Asie tvoří 64% obratu).

Garance minimálně konkurence schopných cen (nezávislost na jediném katalogu, zahraničním skladu).


Autorské pexeso "Umí, neumí" pro ERA

Kapacity:

  • Obchodní oddělení
  • Key account týmy
  • DTP a creative shop
  • Technologie brandingu
  • Vlastní logistické kapacity - sklady, autopark
  • Libertas - partnerská tiskárna

Poskytujeme:

  • Operativní skladový systém a flexibilní distribuce po celé ČR
  • Tvorba interních katalogů
  • Kreativní kapacity
  • Key account
  • Skladování
  • Poradenství, včetně organizace návštěvy veletrhů a klíčových výrobců
  • Zpětná vazba
  • E-shopy a elektronická fakturace

Kampaň JAHODA pro ERA

3 + 1 D

čtvrtý rozměr třídimenzionální reklamy

Definice, teze

  • 3D komunikace je součástí komunikačního mixu a její podíl se neustále zvyšuje.
  • 3D předmět je nástrojem marketingové komunikace.
  • Mnozí klienti se soustředí na fázi vstupu předmětu "do firmy" (cena, termín apod.) a opomíjejí důležitější fázi - cestu předmětu "z firmy", tedy předání konečnému recipientovi (způsob předání, obal, konkurence apod.)
  • Tužka s logem naplňuje svou marketingovou funkci teprve v okamžiku předání recipientovi. Teprve v tom okamžiku se z psací potřeby stává reklamní předmět. Jeho cenu tvoří nejen cena tužky samotné, ale i vhodnost typu tužky, způsob a okolnosti předání, adjustace reklamního sdělení atd., ale i komfort cesty tužky ke klientovi a další bonusy (rychlost dopravy, kvalita závozníků, způsob platby apod.)

Dárkové předměty je třeba vnímat především jako nástroj komunikace a ne jako prostý užitný trojrozměrný předmět. Proto s trochou nadsázky nabízíme 3+1D komunikaci. Tím čtvrtým rozměrem je myšlena nejdůležitější část předmětu - jeho marketingová funkce !



kampaň FEBIOFEST
pro ERA

kampaň HYPOBAND