Propagační předměty
Benefity:
Krekom 3Daction poskytuje v rámci 3Dkomunikace kompletní agenturní služby včetně velkoobchodních.
Exkluzivní nebo autorizované zastoupení několik desítek zahraničních výrobců na českém a slovenském trhu: Rausch, Artzner, Fossiere, Monbana, DV France, Adam Schmidt, Le dolcezze di Nanni, Chelson Manufacturing Limited HK, H.N. Handicrafts India, Starwood Manufactoring Philippines, Rainbow Package Industrial HK.
Vlastní zástupce v Číně (přímý import z Asie tvoří 64% obratu).
Garance minimálně konkurence schopných cen (nezávislost na jediném katalogu, zahraničním skladu).
Autorské pexeso "Umí, neumí" pro ERA
Kapacity:
- Obchodní oddělení
- Key account týmy
- DTP a creative shop
- Technologie brandingu
- Vlastní logistické kapacity - sklady, autopark
- Libertas - partnerská tiskárna
|
Poskytujeme:
- Operativní skladový systém a flexibilní distribuce po celé ČR
- Tvorba interních katalogů
- Kreativní kapacity
- Key account
- Skladování
- Poradenství, včetně organizace návštěvy veletrhů a klíčových výrobců
- Zpětná vazba
- E-shopy a elektronická fakturace
|
|
Kampaň JAHODA pro ERA
|
3 + 1 D
čtvrtý rozměr třídimenzionální reklamy
Definice, teze
- 3D komunikace je součástí komunikačního mixu a její podíl se neustále zvyšuje.
- 3D předmět je nástrojem marketingové komunikace.
Mnozí klienti se soustředí na fázi vstupu předmětu "do firmy" (cena, termín apod.) a opomíjejí důležitější fázi - cestu předmětu "z firmy", tedy předání konečnému recipientovi (způsob předání, obal, konkurence apod.)
- Tužka s logem naplňuje svou marketingovou funkci teprve v okamžiku předání recipientovi. Teprve v tom okamžiku se z psací potřeby stává reklamní předmět. Jeho cenu tvoří nejen cena tužky samotné, ale i vhodnost typu tužky, způsob a okolnosti předání, adjustace reklamního sdělení atd., ale i komfort cesty tužky ke klientovi a další bonusy (rychlost dopravy, kvalita závozníků, způsob platby apod.)
Dárkové předměty je třeba vnímat především jako nástroj komunikace a ne jako prostý užitný trojrozměrný předmět. Proto s trochou nadsázky nabízíme 3+1D komunikaci. Tím čtvrtým rozměrem je myšlena nejdůležitější část předmětu - jeho marketingová funkce !
 kampaň FEBIOFEST pro ERA |
 |
 kampaň HYPOBAND |
|  |